Как не дать продавцу "слить" заказ? +

По 4 кольцам никаких проблем не возникло, треки отслеживаются, одно уже на днях будет у меня. Но самое дорогое кольцо, в которое я просто влюбилась с первого взгляда, http://www.aliexpress.com/snapshot/6438740069.html?orderId=65339166907028 и которое я жду больше всех, оказалось проблемным. Топаз это мой камень и он меня манит просто к себе. Трек-номер не отслеживается 2 недели и я давно могу вернуть деньги. Продавец явно этого ждет. Видимо, он не хочет по такой цене его продавать. В других магазинах кольцо стоит дороже. Хотя он обещает клятвенно прислать другое, если с этим проблемы не разрешатся:
Я: Hello! Please tell us why posting has not yet been traced? Already last week. It bothers me.
Он: Hello dear friend
We are really sorry for this order,as as this is a peak holiday season and the shipping agency is extremely busy on handling parcels now, as the result, it might need longer time to deliver the international parcels.And the updating of the tracking information will be a little delay,please do not worry we ensure you will receive this order safely.
Sorry for the inconvenience and your understanding is highly appreciated. Thanks.
Yours Sincerely,
Jewelrypalace-d
Best regards
Я:Hello! I checked the track numbers of all parcels that are ordered in your online shopping. All are monitored, except for this. Even the ring I ordered much later, start tracking. So I do not think that the delay in tracking workload associated with postal services. Check Please return you give me the track number they gave me. Please send me a screenshot of the receipt of delivery of my order.
Он: Hello dear friend
We are really sorry we contact with our forward company for your order, they told us in the same shipment with your order, there is battery in some of the parcels that from other senders, so the whole shipment cannot pass the custom. It will be delayed for some other time. But don’t worry pls,now the problem is solved, it was sent out to you.And the tracking information will update later.Please do not worry We promise you will receive the parcel safely. Otherwise we’ll resend the order to you or full refund you. Really sorry for the inconvinience to you, pls accept our sincere apology.
Best regards. С батареями я не совсем понимаю, что случилось и при чем тут мое кольцо.
Мне в это слабо верится. Но я хочу это кольцо. Такой у меня детский каприз. Вот как его обязать выполнить свое обещание? Или лучше открыть спор?
Комментарии
P.S. у меня какая то чуйка на каждого продавца, всегда знаю чем повлиять
Ну, а, лесть....она и в Африке лесть.
Вставка изображения
Можете загрузить в текст картинку со своего компьютера: