Обострение спора +
Здравствуйте, девочки! Прошу помочь мне. Открыла спор, затем обострила. Сейчас статус спор обострен-ожидание ответа сторон и такое сообщение:
Status of case: Complaint Pending
What the buyer/seller needs to do now:
Buyer: confirm with us whether the goods are received
Seller: pay attention to the tracking information and negotiate with buyer.
Please do not reply to this email/message.
Please log in to http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=61206409031762 to check the status of your case.
. Я не знаю, что отвечать, товар я не получила.
Status of case: Complaint Pending
What the buyer/seller needs to do now:
Buyer: confirm with us whether the goods are received
Seller: pay attention to the tracking information and negotiate with buyer.
Please do not reply to this email/message.
Please log in to http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=61206409031762 to check the status of your case.
. Я не знаю, что отвечать, товар я не получила.
Комментарии
Status of case: Complaint Substantiated
What the buyer/seller needs to do now
Buyer: confirm us with your choice based on the solution provided by AliExpress.
Seller: negotiate with buyer or provided counter evidence.
Я пишу , что не получила заказ, проходит срок 2 дня и снова такое же сообщение мне приходит.Может я что не правильно делаю? Как мне ответить?
Вставка изображения
Можете загрузить в текст картинку со своего компьютера: