Обостренный спор +

Status of case: Complaint Substantiated
What the buyer/seller needs to do now
Buyer: confirm us with your opinion based on the solution provided by AliExpress.
Seller: provide the tracking number which is admitted and negotiate with buyer.
Thank you for contacting AliExpress.
Regarding your order<67974964230750>, I am sorry that you didn’t get an adequate solution from the seller. We checked the information and supportive evidence you provided for this dispute, your claim is accepted.
For this dispute, Aliexpress can provide you the following solution:
Full refund.
If you have already settled the dispute with seller, please inform us so that we can follow this dispute based on the settlement; If the seller provides valid tracking number as response, we might update options you could choose.
Thank you in advance for your understanding and great cooperation.
Best regards,
AliExpress Case Management Team
Есть кнопка ответить сейчас. Насколько я поняла мне надо как то подтвердить свое согласие на полный возврат? Или что там писать? Первый спор. Я в растерянности
Комментарии
З.Ы который раз убеждаюсь, что закрывать спор при таком варианте - просто терять время
на этом сайте попробуйте отслеживать, если на сайте почты РФ не получается. Если и тут не отслеживается, то писать продавцу. 50 дней много, тогда правильно все сделали
↑ Перейти к этому комментарию
Если у вас срок доставки уже вышел и трек не отслеживался, делаете скрин шот трека, где видно, что он не отследивается и цепляете его уже в ответ, возможно придется повторить это 2-3 раза (у меня так было)
Пишите:
-The delivery time has exceed 45 (сколько у вас там дней?) days and I’m no longer want to wait for the item to arrive
-The tracking number is untraceable outside of China (номер покинув Китай не отслеживается). Если совсем не отслеживается, то The tracking number is wrong, as its untraceable.
I’d like to get a full refund please for unreceived item.
Вставка изображения
Можете загрузить в текст картинку со своего компьютера: