Решение по обостренному спору. Помогите. +
Девочки, подскажите мне, пожалуйста, что делать. Заказала дочке угги за 26$ Размер заказала 10 ( у продавца было указано, что по стельке он 16 см), а пришли 15! см по подошве, да еще и другого цвета.
Эта самая подошва приклеена неаккуратно, везде клей. Короче, ужас полный. Я расстроилась, все таки деньги не маленькие и ребенок остался без сапожек, т. К. По стельке они см 13 максимум и нам даже не налезли.
Открыла спор на возвращение 16$, прикрепил фото. Продавец предложил вернуть 6$. Я отказалась, опять написала ему, что прислал не тот размер и не того цвета. Его предложение - 8$. Обострилась спор. Сегодня на мейл пришло такое письмо:
Please kindly understand that our mediation is on the basis that you provided enough evidence for your claim. If you failed to provide sufficient valid evidence eventually, AliExpress Case Management Team could not consider your claim as requested.
Regarding your dispute about the order<68173877389564>, Aliexpress can provide you two following options, and we kindly invite you to choose one of them:
Option 1) 60% refund without returning goods. (We checked the information and supportive evidence you provided for this dispute,your claim about Ugg of other color and size problem and Everywhere glue traces are also got out by fur is accepted. According to the problem of the order, we can provide you this partial refund option. If you would like to get a full refund, we suggest you to choose option 2.)
Option 2) Return the goods for a full refund.
a). Return shipping cost: Please kindly note that if there is no agreement that seller pay the returning shipping fee, according to the return policy that seller set for this order,buyer may need to pay for the returning freight; thus a partial refund as compensation would be a better choice if you would like to keep the product that still has certain value.
b). Return Address: If you choose this way, we will ask seller to provide the returning address. Please be aware that the returning address must be confirmed or provided by seller. If you send it to a wrong place, you will be responsible for the loss.
Please let us know your choice or other remarks within 3 calendar days. If you fail to choose or reach an agreement with seller before the deadline, we will close this dispute directly according to the option 1. If the seller provides valid counter evidence as response, we might update options you could choose.
Меня устраивает первый вариант решения спора. Но куда я должна сообщить о своем решении? Вот скриншот с али:
Там указана сумма в 2$. Что это такое? Это продавец хочет теперь только два вернуть, или это так решила администрация? И что будет через 3 дня, когда закончится время, мне вернут только 2$? Помогите, я совсем запуталась

Открыла спор на возвращение 16$, прикрепил фото. Продавец предложил вернуть 6$. Я отказалась, опять написала ему, что прислал не тот размер и не того цвета. Его предложение - 8$. Обострилась спор. Сегодня на мейл пришло такое письмо:
Please kindly understand that our mediation is on the basis that you provided enough evidence for your claim. If you failed to provide sufficient valid evidence eventually, AliExpress Case Management Team could not consider your claim as requested.
Regarding your dispute about the order<68173877389564>, Aliexpress can provide you two following options, and we kindly invite you to choose one of them:
Option 1) 60% refund without returning goods. (We checked the information and supportive evidence you provided for this dispute,your claim about Ugg of other color and size problem and Everywhere glue traces are also got out by fur is accepted. According to the problem of the order, we can provide you this partial refund option. If you would like to get a full refund, we suggest you to choose option 2.)
Option 2) Return the goods for a full refund.
a). Return shipping cost: Please kindly note that if there is no agreement that seller pay the returning shipping fee, according to the return policy that seller set for this order,buyer may need to pay for the returning freight; thus a partial refund as compensation would be a better choice if you would like to keep the product that still has certain value.
b). Return Address: If you choose this way, we will ask seller to provide the returning address. Please be aware that the returning address must be confirmed or provided by seller. If you send it to a wrong place, you will be responsible for the loss.
Please let us know your choice or other remarks within 3 calendar days. If you fail to choose or reach an agreement with seller before the deadline, we will close this dispute directly according to the option 1. If the seller provides valid counter evidence as response, we might update options you could choose.
Меня устраивает первый вариант решения спора. Но куда я должна сообщить о своем решении? Вот скриншот с али:
- Поделиться

Там указана сумма в 2$. Что это такое? Это продавец хочет теперь только два вернуть, или это так решила администрация? И что будет через 3 дня, когда закончится время, мне вернут только 2$? Помогите, я совсем запуталась

Комментарии
,
↑ Перейти к этому комментарию
Вставка изображения
Можете загрузить в текст картинку со своего компьютера: